Monday 30 November 2015

Birthday Dinner @Momenti

Jumaat 27 November 2015 usia saya meningkat setangga lagi. Cuma tinggal tiga tahun nak masuk 4 series...Alhamdulillah, Allah masih panjangkan usia saya dan dikurniakan rezeki yang secukupnya. Keluarga yang bahagia, anak-anak yang sihat, kerjaya yang saya impikan sejak kecil....Syukur yang tidak terhingga dengan apa yang dimiliki sekarang walaupun tak punya harta yang melimpah-ruah dan tidaklah sehebat orang-orang lain di luar sana..

Kad dan ucapan dari anak-anak tersayang

Sempena birthday saya ni rupa-rupanya Mr. Hubby dah berpakat dengan anak-anak nak buat surprise - birthday dinner, only two of us. Anak-anak kena tinggal walaupun Mia merengek nak ikut. Oh, sebelum tu dapat sejambak bunga masa Mr. Hubby ambik saya selepas swimming class di Warwick Sport Centre. 

Senyum sampai ke telinga hari ni dapat bunga...

Lepas solat Maghrib kami ke Momenti - Restoran Italy yang terletak di Leamington Spa. Mr. Hubby dah buat booking pukul 6 petang.  Waktu kami tiba, belum ada pelanggan lain di sana. Jadi sempat la posing-posing bergambar sebab tak ada orang lagi. Cantik interior design kat dalam restoren ni.

Kat depan restoren

 Ada satu jer gambar berdua, ni pun x clear sangat..


Restoren ini dicadangkan oleh kawan Mr. Hubby, Stefano. Girlfriend dia pernah bekerja di sini jadi dia cadangkan beberapa menu yang sesuai untuk vegetarian dan tidak mengandungi alkohol. Daripada starter, main dish & dessert semuanya sedap-sedap belaka. Dapat la merasa hidangan Italy yang original. Selalunya masak pasta ikut selera sendiri jer...

 Starter: Bread + cheese + tomato - nampak simple tapi sedap

 Linguine - nama penuh x ingat

 Smoked salmon penne pasta

Dessert - memula nak try tiramisu dia, tapi ada wine. So tukar dengan totally chocolate cake ni.

Terima kasih Mr. Hubby, walaupun pening dengan lab experiment dan thesis writing, sempat juga arrangekan special dinner untuk kami malam ni...







2 comments:

  1. Kak Isma,
    Happy belated birhtday....
    Syoknya dapat bunga as present... and suprise birthday treat berdua....
    Semoga akak terus dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama keluarga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nur, alhamdulillah..Kak Isma pun doakan yang baik-baik untuk Nur sekeluarga...

      Delete